2017. aug 03.

Rólam

írta: Virág Zsófi
Rólam

Köszöntelek a blog oldalamon. Szólíts Zsófinak. Önismeret és Öntudatosság Fejlesztő Coachként dolgozom, és azért vagyok itt, hogy támogassalak abban, hogy felfedezd, ki is vagy valójában, milyen erők birtokában vagy, hogy beteljesítsd az álmaidat és Te legyél a legboldogabb ember, akit ismersz!

 

Egy szabad, kíváncsi léleknek érzem magamat és arra tettem fel az életemet, hogy megértsem létem törvényeit, és mindent, amit megtanulok, megosszam azokkal, akik kíváncsiak rá.

 

Keresztül mentem én is azon a társadalmi 'benevelési' rendszeren, amelyen szinte mindenki. A 'benevelés' sikeres és eredményes volt, hiszen mindent elértem, amit azok a keretek és célok lehetővé tettek a számomra.

 

Aztán egy napon ott álltam 'kiüresedve'. Válasz út elé állított az élet, melyről pontosan tudom, hogy valójában én magam kértem. Választanom kellett. Vagy folytatom az eddigi életpályámat és egy teljesen tervezhető, kiszámítható és - őszintén megvallva - nem túl inspiráló jövőképpel szembesültem, vagy teljes újraszervezem az életemet, a gondolkodásomat és új utakra lépek, ami bár teljesen ismeretlen, mégis ellenállhatatlanul vonzó volt a 'kiszámítható' jövőképhez képest.

Valójában ez nem volt igazi választás, hiszen a döntés már jóval hamarabb megszületett bennem. Így most itt vagyok, hogy megosszak veled mindent, amit tudok.

 

Kíváncsi felfedezőként élem az életemet, igyekszem abbahagyni minden fölösleges gondolkodást és egyszerűen csak vagyok a Mostban. És engedem, hogy innen szülessen meg minden új mozzanat az életemben.

Merek kérdezni, merek 'nem tudni'. Merek hinni és bízni abban az Erőben, amely jóval túlmutat a hétköznapi tudatosságomon.

 

Több, mint 15 éve foglalkozom önismerettel, filozófiával és pszichológival, emellett pedig számos, a tudattal, a lélekkel, az energiákkal, illetve a spiritualitással kapcsolatos területet tanulmányoztam. Az elmúlt évek tapasztalatai és tanulmányai során alakítottam ki azt a módszertant, amivel ma már dolgozom, és amellyel hiszem, hogy neked is segíteni tudok.

 

Közgazdászként indult a pályafutásom, azonban nagyon gyorsan felismertem, hogy a számok, árbevételek és reklámok világa mellett van egy terület, amely számomra sokkal izgalmasabb és sokkal erősebben vonz; ez pedig a létezésem misztériuma volt. Így hát úgy döntöttem, hogy hosszú, az üzleti világban eltöltött évek után, hogy engedek a belső hangnak, és magam mögött hagytam az üzleti világ üvegpalotáit, hogy egy számomra sokkal izgalmasabb területen tevékenykedjek. 

 

Az elmúlt 15 évben rengeteget töprengtem azon, az életem miért alakul úgy, ahogyan. Égető vágyat éreztem arra, hogy felfedezzem létem és működésem Forrását. Az Okok érdekeltek! Miért alakulnak és történnek így a dolgok?  Mindig is azt éreztem legbelül, hogy kell, hogy legyen lehetőség arra, hogy az életem ne csak úgy megtörténjen velem, hanem igenis legyen közöm a saját életemhez. Arra hamar rájöttem, hogy igen erősen van közöm hozzá, a kérdés már csak az volt, hogyan tudom támogatni magamat az életemben ahelyett, hogy számomra láthatatlan akadályokkal gáncsolom el önmagamat.

 

Hittem abban, hogy meg tudom találni a módját ennek, és így is lett...

Szólj hozzá